Да превърнеш цвета в бизнес фактор

Декември 10, 2010 от admin

Луис Касадо, маркетинг директор „Предприятия”, „Решения за печат” (IPG) в HP, изследва влиянието на цвета и прави заключението, че приложението на цветове за днешната бизнес среда е по-важно от всякога.

 

 


Заключенията на Касадо са, че употребата на цвят не е въпрос само на естетическо възприятие. Той може да се превърне в истински бизнес фактор в трудна икономическа среда като днешната. Редица емпирични изследвания свидетелстват за важността на цветовете, ролята им в процеса на вземане на решение и дори как цветът влияе върху ефективността на хората.
Внедряването на цветни принтери и мултифункционални устройства се разраства с изключителни темпове сред европейския бизнес. Бързо намаляващите цени на устройствата за цветен печат и увеличаването на възможностите на цветните принтери карат компаниите да осъзнаят бизнес ползите от цветния печат.
В проучване на IDC “Разходите за цветен печат в европейските малки и средни предприятия” от март 2009 г. анализаторът прави заключението, че оперативните разходи за цветен печат ще останат във фокуса на мениджърите на малки и средни предприятия в Европа. За да отговорят на днешните предизвикателства, IDC препоръчва на организациите да направят проучване сред различните оферти на ИТ доставчиците по отношение както на покупките, така и на оперативните разходи (цена на страница) и да изберат най-конкурентното решение за цветен печат в ИТ инфраструктурата.

Цветът е още едно предимство

Влиянието на цвета в процеса на вземане на решение (и проучванията по тази тема) не са ограничени само в сферата на бизнеса. Изследователите от университета Дърхам във Великобритания Ръсел Хил и Робърт Бъртън анализират влиянието на червения цвят в контекста на Олимпийските игри в Атина през 2005 г. и достигат до изненадващи резултати. Според тяхното проучване спортистите с червен екип са имали малко, но измеримо преимущество. Най-красноречивият пример е в състезанията по таекуондо (червените са спечелили 57% от всички мачове), следвани от бокса (55% победи от всички срещи) и борба (класически стил - 52% и свободен стил - 53% победи).
В статия, публикувана в Journal of Sports Sciences през 2008 г., Хил и Бъртън разширяват анализа си, като включват отбори от Английската висша лига в периода 1947 – 2003 г. Анализът на статистическата информация потвърждава факта, че футболните отбори с червен екип имат непропорционално по-висок процент победи в домакински срещи и спечелени титли в сравнение с отборите, играещи в жълт или оранжев цвят. Според Бъртън червеното най-вероятно помага на футболните отбори заради психологическия си ефект. Той и Хил твърдят, че с годините червеното е по-вероятно да привлече

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes