Ден на SugarCRM: Използването на CRM като услуга не е "еретичен" модел

Юни 13, 2012 от Александър Главчев

Ден на SugarCRM организира Бизлинк, представител на продукта за България. Според Катарина Парканска, Account and Channel Managerна SugarCRM за региона ЕМЕА, 90 на сто от клиентите на компанията в България са малки и средни предприятия.

 

 

През последните години все повече компании в България предпочитат да ползват CRM под формата на услуга. Според Страхил Развигоров, управител на Бизлинк, над 50 на сто от внедряванията в страната в момента са именно такива. Интересна е промяната в нагласите на организациите, които само допреди няколко години масово са считали подобен модел за едва ли не „еретичен”. По този показател настроенията в България се движат с известно закъснение спрямо тези в САЩ. По думите на Развигоров в момента там е рядкост малка или средна компания да предпочете локална инсталация на CRM. Само преди няколко години отношението на локалните инсталации към SaaS (софтуер като услуга) решенията е бил 60 към 40 на сто. 

Глобално SugarCRM e третия по големина доставчик на системи за управление на връзките с клиенти. Компанията работи с над 380 партньора на пет континента, а продуктите й се използват от над 1 млн. потребители от 80 хил. организации. Ръстът в продажбите на SugarCRM за първото тримесечие на тази година е 118%, в сравнение с аналогичния период на миналата година. През Q2, Q3 и Q4 2011, ръстът на компанията е бил съответно 58, 69 и 92%.

По думите на Страхил Развигоров, управител на Бизлинк, големият казус за много компании е дали да си вземат CRM решение. Много мениджъри на компании очакват внедряването на софтуер да им реши автоматично проблемите и да им даде знания за клиентите. Те правят паралел с например офисните приложения, които се инсталират и веднага започват да им вършат работа. Според Развигоров обаче този ред на мисли не е съвсем правилен, тъй като за да се ползва едно офис приложение преди това потребителят трябва да се е научил да чете и пише. С други думи CRM решенията не могат да заместят знанието за клиентите, но много успешно могат да помогнат в неговото управление.
 

Семинарът на Бизлинк бе предназначен за представители на организации, които искат да научат повече за системите за взаимоотношения с клиенти, продукта SugarCRM или планират внедряване на CRM решение.

Глобално SugarCRM e третия по големина доставчик на системи за управление на връзките с клиенти. Компанията работи с над 380 партньора на пет континента, а продуктите й се използват от над 1 млн. потребители от 80 хил. организации. Ръстът в продажбите на SugarCRM за първото тримесечие на тази година е 118%, в сравнение с аналогичния период на миналата година. През Q2, Q3 и Q4 2011, ръстът на компанията е бил съответно 58, 69 и 92%.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes