ERP.BG обнови системата си EnterpriseOne с нов модул за ценообразуване и вертикално решение за дистрибуция

Март 21, 2013 от itFORUM

Българската софтуерна компания ERP.BG представи новата версия 2013/1 на своята система за управление на бизнеса EnterpriseOne, която е оптимизирана за дистрибуторски дейности, разполага с нов модул „Ценообразуване“, подобрен баркод контрол, цялостна среда за бизнес анализи (BI – Business Intelligence), по-лесна обработка на доставките и много други нови функции. С пускането на версия 2013/1 се променя и начинът на номериране на версиите на системата, като вместо досегашните последователни числа се въвежда схема на използване на година и последователен номер на версията в рамките на годината (2013/1, 2013/2 и т.н.). Ще бъдат пускани около две - три нови версии годишно, а целта на новата номерация е да улесни потребителите в разпознаването на актуалността на всяка версия.
 
Нов модул „Ценообразуване“
 
Новият модул позволява масовото създаване и обработка на цени в търговските и производствените фирми, както и едновременната обработка на няколко ценови листи, масово за много продукти. Добавена е и опция за задаване на очаквани маржове, процентни разлики между ценовите листи и други показатели.
 
Ново вертикално решение „Дистрибуция“
 
С новото вертикално решение EnterpriseOne оптимизира значително работата на дистрибуторските фирми, обединявайки на едно място цялата функционалност, която е специфична за дистрибуторския бранш. Решението улеснява управлението на търговските екипи, както и следенето на договорени продукти с вериги за търговия на дребно. Подобрено е и поставянето на цели на търговците, както и проследяването за тяхното изпълнение.
 
Напълно преработен баркод контрол
 
Новата версия 2013/1 позволява пълна автоматизация на контрола с баркод скенери. Проверяващите служители вече не е необходимо да работят с компютър, а могат да извършват всички действия по приемане и обработване на документи само с баркод четец. Тази функция оптимизира както тяхното време, така и времето за обработка на складовите наличности и в крайна сметка може да спести значителни ресурси на компанията. Подобрява се и се ускорява обслужването на клиентите, като едновременно с това се намаляват и грешките.
 
Бизнес анализи, интегрирани контекстно във всички модули
 
Модулът BI (Business Intelligence – бизнес анализи) вече е интегриран в различни оперативни екрани на системата, а не е само отделен модул. Например, при отваряне на информацията за конкретен клиент, веднага се визуализира панел, съдържащ извадка от BI модула с аналитична информация за този клиент. По този начин Business Intelligence функционалността може много по-добре да се интегрира в бизнес процесите на компанията, в сравнение с „външно“ BI решение. Вграденият BI ускорява и улеснява взимането на ежедневни решения, осигурява мигновена информация, там, където е най-нужна, при това - в реално време. Друго предимство е, че в новата версия потребителският интерфейс на вградения BI модул е оптимизиран за работа с чувствителни на докосване екрани, което го прави изключително удобен за използване през таблети и смартфони.
 
Нов модел на остойностяване и поддръжка на дистрибуционни канали
 
Останалите новости във версия 2013/1 включват нов модел на остойностяване и улеснена обработката на доставки, поддръжка на дистрибуционни канали и на направления на фирми, както и по-добра автоматизация на работата с партиди, включително улесняване на търговията с вериги, интеграция с баркод контрол и др.
 
 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes