Ивайло Московски подписа четири договора с изпълнители в търга за електронно управление

Май 30, 2012 от itFORUM

Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски подписа четири договора с изпълнителите на дейности в най-големия търг в областта на електронното правителство. Проектът „Развитие на административното обслужване по електронен път” на стойност 18 милиона лева се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”.На церемонията по подписване на договорите присъства и вицепремиерът и министър на финансите Симеон Дянков.


Комисията, за разглеждане, оценяване и класиране на офертите в търга определи следните изпълнителите на дейностите:

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Анализ, идентифициране и вписване на първичните администратори на данни и техните услуги в регистрите на ЕП” - Консорциум „Сиела ГТ&К” ДЗЗД

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Реализиране на приоритетни административни услуги за централната администрация”-
"ТехноЛогика" ЕАД

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Реализиране на приоритетни административни услуги за общинската администрация”- Консорциум „Сирма-Интерконсулт”

;.   

 

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4: „Разработване на референтен модел на архитектура за централните администрации и общинските администрации” - Консорциум „Сиенсис-Абати” ДЗЗД;

  

 

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5: „Усъвършенстване на портала и доизграждане на системата на електронното правителство във връзка с административно обслужване” - „Ай Би Ес – България” ЕООД

Решението за избор на изпълнител на втората дейност се обжалва от консорциум Интрасофт-БН" ("Интрасофт интернешънъл" АД; "Би Ен Груп БГ" ООД; ), който бе отстранен още на ниво техническа оценка.

Основната цел на проекта е административните услуги да се ползват от едно сигурно място – правителствения портал и администрациите да обменят автоматично информация помежду си, а не всеки път да искат едни и същи документи от нас, каза по време на церемонията министър Московски. По думите му представителите на бизнеса ще имат лесен достъп до БУЛСТАТ, Търговски регистър, справки за акцизни и митнически задължения, електорнен болничен лист. Електронните услуги ще гарантират прозрачност на информацията и намаляване на корупцията. Сред ползите за администрацията са по-бързото извършване на дейността и намаляването на натовареността на работния процес. Срокът за изпълнение на проекта е март 2013 г.

През 2011 година са подадени 2,5 милиона броя заявления за електронни административни услуги, съобщи министър Московски. Почти 1,6 милиона от тях са заявени от граждани, 942 635 броя са подадени от фирми.

Ивайло Московски цитира предварителния доклад за състоянието на държавната администрация, според който през 2011 година 65 административни структури са отчели, че предоставят електронни услуги. Сред тях са министерствата, комисии, агенции, областни администрации и структури.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes