Konica Minolta пусна клиентски уеб портал за управление на печата - eCON

Юни 19, 2012 от itFORUM

Контрол на разходите за печат и преглед на изпълнението на условията по договор вече могат да бъдат извършвани през новия уеб портал  на Konica Minolta - eCON. Решението е модерна и  лесна за използване услуга  –  подобно на  интернет банкирането, при което имате преглед над своите транзакции и можете лесно да извършвате операции. Сега с eCON можете да управлявате  многофункционалните устройства  в офиса  и да комуникирате директно с доставчика на системи за печат, сервиз и консумативи. 

 

Уеб интерфейсът на eCON е активен от днес и позволява на клиентите на Konica Minolta да оптимизират разходите за печат на бизнес документи посредством перфектен преглед на всички печатни устройства и необходимите процеси, за да се гарантира безпроблемното им функциониране.

ИТ специалистът, който отговаря за устройствата във фирмата, може лесно да разбере какво е натоварването на отделните машини, групи машини или печатната среда като цяло, както и какъв е актуалният статус на изпълнение на заявките, подадени към доставчика, включително времето за реакция при доставка на консумативи например или изпълнение на услуга и сервизиране. Приложението позволява на потребителите бързо и лесно да изпращат заявки от работно си място и то с минимум усилия. 

Достъпът до eCON става чрез въвеждане на потребителско име и парола на началната страница, където потребителят може да избере език на приложението  – български или английски. На началната страница  са ясно представени различните функции: списък с устройствата, преглед на заявките, задаване на заявка, основна информация и настройки и други. 

Потребителите на eCON са разделени на няколко нива според нуждите за работа с приложението  на различните служители на клиента. Паралелно с по-долу описаните нива е и това на администратора, който може да определя достъпа до функции и правата на различните потребители. 

Ниво  Диспечер  е предназначено за потребители, които отговарят  за конкретно устройство за печат и в приложението eCON контролират изпратените заявки или сами задават такива (в случай, че не се изпращат  автоматично чрез отдалечено управление). 

Ниво  Оператор  е  подходящо  за служители на ИТ отдели, фасилити мениджъри и служители на отдели за обществени поръчки.  Отговорното лице има нужда от информация за качеството на изпълнение на възложените услуги, времето за реакция на доставчика и периода, в който устройството не е функционирало. Това ниво на eCON дава информация също така за настройките на договорените нива на обслужване, месечни плащания и цени на услугите и консумативите според договора. Потребителят с ниво  Оператор  има цялостен преглед на доставките на консумативи и сервизната поддръжка на устройствата. 

Ниво  Контрольор  е създадено за служители, които  отговарят за ефективното използване на фирмените ресурси.  Те трябва да знаят какво е  натоварването на отделните устройства за печат, както и всички разходи за експлоатацията и поддръжката им. Потребителят с това ниво има преглед на текущите разходи за печат и тенденциите им с течение на  времето.

Приложението eCON предоставя на клиентите на Konica Minolta бърз и удобен начин за комуникация с доставчика и с устройствата за печат. Интернет порталът е единственото решение, което позволява незабавен и ясен преглед на поръчките и тяхното изпълнение.  Този подход към клиента е уникален, тъй като доставчикът дава възможност на клиента за пълен контрол и мониторинг на изпълнението на договорените услуги, което не е установена практика в ИТ сектора.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes