Лари Елсън, Oracle: Имаме най-мащабната „облачна” стратегия на планетата Земя

Юни 12, 2012 от itFORUM

Главният изпълнителен директор на Oracle, Лари Елисън, представи най-мащабната и развита „облачна” стратегия на компанията. Тя съдържа и новите социални „облачни” услуги Oracle Cloud Social Services, както и широката социална платформа за корпоративни среди на компанията Oracle - Enterprise Social Platform.  

 

„Почти седем години сериозен инженеринг и иновации заедно с ключови стратегически придобивания. Инвестиция в размер на милиарди. Това е най-мащабната „облачна” стратегия на планетата Земя", заяви Лари Елисън. „Повечето дотавчици в „облака” притежават само нишови решения. Те не разполагат с платформи за надграждане. Oracle е единственият доставчик, който предлага пълен набор от модерни, социално-активирани приложения, всички те са базирани на стандартни за индустрията платформи. "

Oracle Cloud предлага широк набор от интегрирани услуги, базирани на отворени стандарти, които предоставят на клиентите достъп на абонаментен принцип до решения като Oracle Platform Services, Application Services и Social Services, напълно управлявани, хоствани и поддържани от Oracle.

Предлагайки широка гама от бизнес приложения и услуги, Oracle Cloud е единствената „облачна” платформа, която дава възможност на клиентите да избегнат фрагментирането на данните и бизнес процесите, характерно при използването на различни силозирани публични „облачни” решения.

Oracle Cloud е базиран върху едни от водещите на пазара инфраструктурни платформи като Oracle Exadata и Oracle Exalogic, предоставяйки на клиенти и партньори висока производителност, надеждна и сигурна инфраструктура за управление на критични бизнес приложения.

Oracle Cloud дава възможности за лесно самообслужване на крайните клиенти, като бизнес потребителите могат да поръчват, конфигурират, надграждат и наблюдават  приложенията, с които работят, а ИТ специалистите - лесно да развиват, внедряват, наблюдават и управляват решенията, върху които работят.

Oracle представи и първите няколко „облачни” системи, внедрени при клиенти и партньори, включително системни интегратори и независими доставчици на софтуер.

Услуги през „облачна” платформа Oracle Cloud Platform Services

Създадена като съвкупност от общи, цялостни, базирани на отворени стандарти, инфраструктурни компоненти, Oracle Cloud Platform Services платформата позволява на клиентите да ускорят времето за пускане на пазара на даден продукт/услуга и намалят разходите си чрез бързо изграждане, разгръщане и управление на приложения.

„Облачната” платформа на Oracle ще включва следните услуги:

Database Services – услуги за управление на данни и изграждане на приложения, базирани на Oracle Database;

Java Services – услуги за внедряване и управление на Java приложения с Oracle WebLogic;

Developer Services  - услуги, които дават възможност на разработчиците съвместно да изграждат приложения;

Web Services – услуги за бързо изграждане на Web приложения с използване на PHP, Ruby и Python; 

Mobile Services – услуги, които позволяват на разработчиците да изграждат мултиплатформени и HTML5 базирани мобилни приложения за водещи смартфони и таблети;

Documents Services – услуги, които дават възможност на проектните екипи да си сътрудничат и обменят документи чрез онлайн работни пространства и портали; 

Sites Services – услуги, които дават възможност на бизнес потребителите да изграждат, развиват и поддържат.com сайтове;

Analytics Services – услуги, които дават възможност на бизнес потребителите бързо да изграждат и споделят анализи и отчети през „облака”.    

„Облачни” приложения през Oracle Cloud Application Services

Oracle Cloud Application Services осигуряват на клиентите достъп до най-широкия диапазон от приложения в „облака” с вградени бизнес аналитични, социални и мобилни възможности. Лесни за настройка, конфигуриране, надграждане, използване и администриране, „облачните” приложения на Oracle ще включват:

ERP Services - пълен набор от решения за финанси и счетоводство, управление на проекти, поръчки, доставки, контрол на риска и съответствието с регулаторни изисквания;

HCM Services -  цялостно решение за управление на човешките ресурси, управление на жизнения цикъл на работната сила, компенсации, обезщетения, възнаграждения и др.;

Talent Management Services - цялостно решение за управление на талантите (човешкия капитал), което влючва търсене, набиране, управление на представянето, както и обучение;

Sales and Marketing Services - цялостно решение за продажби и маркетинг, което включва планиране, управление на текущите клиенти, бизнес възможностите и потенциалните клиенти, прогнозиране;

Customer Experience Services - цялостно решение за клиентите, което включва възможности за самообслужване през Интернет, контактни центрове, управление на знанието, чат и управление на елелктронна поща.

Социални „облачни” услуги Oracle Cloud Social Services

Oracle Cloud Social Services осигуряват най-широката и цялостна социална платформа за големи организации в „облака”. С „облачните” социални услуги, организациите могат комуникират с  клиентите си по редица канали на социалните медии в един цялостен и смислен начин, включително социален маркетинг, търговия, услуги и обратна връзка.

Платформата също така осигурява решение за ефективно сътрудничество между служителите вътре в организацията. Интегрираната социална „облачна” платформа на Oracle ще включва:

Oracle Social Network – дава възможност за сътрудничество и целенасочено професионално общуване в социалната мрежа за целите на бизнеса и това при определено ниво на гарантирана сигурност;  

Oracle Social Data Services  - събира данни от социалните мрежи и източниците на данни в организацията, за да обогати бизнес приложенията; 

Oracle Social Marketing and Engagement Services – дава възможност на маркетинг професионалистите да създават, публикуват, модерират, управляват, измерват и отчитат техните маркетинг кампании в социалните мрежи;

Oracle Social Intelligence Services -  дава възможност на маркетинг професионалистите да анализират взаимодействията в социалните медии и дава възможност за близко ангажиране на търговските екипи с клиентите.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes