Новата версия 3.0 на ERP EnterpriseOne е оптимизирана за работа със смартфони и таблети

Май 10, 2012 от itFORUM

Версия 3.0 на ERP системата EnterpriseOne представи  българската софтуерна фирма Алое Ко. Работа с тъчскрийн устройства – смартфони и таблети, интеграцията с фирмените телефонни централи, “click-to-call” функционалност и и-мейл интеграция с вграден клиент са сред подобренията в системата.

 

 

С новите функции EnterpriseOne 3.0 отговаря на най-новите тенденции в сферата на мобилните технологии и обединените комуникации, използвайки ги, за да подобри управлението на работния процес. По време на презентацията бяха представени и редица други новости, като автоматичното интегриране на електронни писма към досието на контрагентите, както и взаимодействието между системата за сигурност на EnterpriseOne и изискванията за сигурност, заложени в ISO стандартите.

„Традиционните ERP системи са предназначени за големи компании с утвърдени бизнес процеси. Повечето доставчици на ERP услуги не отчитат нуждите на микро-, малките и средните компании, където персоналната продуктивност е най-важна, а гъвкавостта и мобилността са ключови, поради ежедневната промяна на ролите и процесите“ - заяви Иван Аржентински, управител на фирма Алое Ко - „EnterpriseOne 3.0 цели да постигне пълна синхронизация между основните бизнес процеси и взаимодействието с клиентите в една компания, без значение дали тя е малка, или голяма. Екипът на Алое Ко има над 20 годишен опит и успешни проекти в малки, средни, големи компании и холдингови структури и именно това ни позволява да отговорим на нуждите на всеки бизнес.“

Версия 3.0 на EnterpriseOne е лесна за употреба, с обновен модерен интерфейс, достъпна за малки и средни предприятия.

За да повиши мобилността си, тя разполага с изборен режим „работа с докосване“, предназначен за тъчскрийн устройства. Това позволява на мениджърите и служителите да актуализират, получават и отчитат завършените задачи, докато са извън офиса. Използването на един календар дава възможност за прехвърляне на задачи между различните отдели и служители.

Интеграцията със софтуерна телефонна централа предоставя възможност за събиране на информация за всички разговори с даден клиент, а добавеният в досието на клиента журнал обобщава в един екран всички обаждания, и-мейли и документи, обменени с него. Чрез „сlick-to-call“ опцията, номерът на клиента може да бъде избран само с едно натискане на бутон, без да е необходимо да бъде търсен в указателя. Вграденият и-мейл клиент запазва всички записи в досието на контрагента, давайки бърз достъп и улеснено търсене в цялата кореспонденция с него.

В добавка, към EnterpriseOne 3.0 има и пълноценна CRM система, която позволява провеждане на маркетингови кампании, управление на взаимоотношенията с клиентите и създаване на ясна история на контактите с тях.

Алое Ко е един от първите български разработчици на системи за управление на бизнеса, с над 19-годишен опит в разработката, внедряването и поддръжката на такива решения. Компанията има специфичен опит и завършени проекти в сегментите хранително – вкусова промишленост, текстил, печатарска индустрия, хардуерна индустрия, строителство и строителни материали, търговия, недвижими имоти, застраховане, хотелиерство, филмопроизводство, транспортна дейност и реклама. В Алое Ко работят 15 висококвалифицирани специалисти, включително екипи за внедряване, за техническа поддръжка, за гореща телефонна и онлайн поддръжка. Повече информация за компанията и за предлаганите от нея продукти и услуги можете да откриете на адрес http://erp.bg/

   
     
 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes