Новата версия на ERP системата EnterpriseOne вече е с вградени решения за управление на проекти и ритейл

Декември 11, 2014 от itFORUM

Българската софтуерна компания ERP.BG представи официално новата версия 2015 на своята ERP (Enterprise Resource Planning) система EnterpriseOne. Това е версията с най-много нововъведения и иновации, правени в решението до сега. Освен, че добавя нови подсистеми за управление на проекти и за ритейл дейности, както и POS модул, тя изцяло променя концепцията за функциониране на една ERP система, превръщайки я в централизиран хъб за работа с приложения, създадени от трети страни. Сред новостите са още възможност за създаване на уеб каталози, ново Android приложение за мобилни продажби, оптимизация за създаване на съдържание на таблет, както и улеснено внедряване и поддръжка.

 

„Убедени сме, че бъдещето на бизнес софтуера е не в трудните за интеграция решения, а в създаването на отворени екосистеми за разработка на приложения от външни екипи. Същата революция, която през последните години наблюдаваме при смартфоните и таблетите, предстои да се случи и в сферата на системите за управление на бизнеса. Убедени сме, че това ще разшири значително възможностите на бизнес софтуера, прехвърляйки някои негови функционалности дори при клиентите на фирмите, които са го внедрили. Затова и нашият екип, който първи наложи на българския пазар една ERP система, изцяло оптимизирана за работа с тъчскрийн дисплеите на новите мобилни устройства, днес е готов за следващата вълна от иновации, създавайки отворена екосистема за разработка на приложения около EnterpriseOne” - заяви Иван Аржентински, управляващ партньор в ERP.BG.

Управление на проекти

Новата главна подсистема „Проекти“ показва значението, което екипът на ERP.BG отдава на управлението на проекти и на практика превръща EnterpriseOne в пълноценно project management решение. Тя все още е в т. нар. „бета“ вариант и предстои да бъдат добавени нови функционалности в окончателната версия. Въпреки това към момента позволява пълноценно бюджетиране, планиране и изпълнение на проекти. Новата подсистема е довела и до сериозно развитие на традиционните функционалности за планиране на задачи, върху които тя се базира. Задачите вече могат да се планират автоматично, съобразявайки се с календарите на множество свързани участници и ресурси. В бъдеще, подсистемата ще се развива активно, като ще се добавят нови функционалности и ще се оптимизират съществуващите.

Изцяло обновено решение за ритейл

С версия 2015 EnterpriseOne вече разполага с пълноценно решение за ритейл, с вграден POS (Point of Sale) модул, възможност за интегриране на множество магазини в реално време, директна интеграция с модул за Business Intelligence (бизнес анализи), както и създаване на бонусни програми, промоционални пакети и др. Поддържа се много широк спектър фискални устройства, както и възможност за комбинирани плащания. POS модулът отговаря на всички изисквания на модерните компании за търговия на дребно. Добавен е изцяло нов интерфейс за работа с баркод устройства, който позволява стартирането на разнообразни команди на системата от самият баркод четец, посредством специални баркод етикети, без докосване на клавиатурата. Модулът поддържа и възможност за управление от сензорен екран, без клавиатура, както и продуктови варианти за цветове, размери и стилове.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes