Развенчаване на митовете за обединените комуникации

Януари 18, 2010 от itFORUM

Какви са най-вероятните проблеми при възприемане на такъв иновативен комуникационен модел? Много от очакванията са погрешни. И каквато е ситуацията при всеки нов подход за правене на бизнес, хората са колебливи. Затова ще е полезно да бъдат посочени някои от най-популярните митове около обединените комуникации.

Мит №1: Обединените комуникации работят само през IP базирани мрежи

Много от малките и средни предприятияв България подължават да поддържат остарели TDM мрежи и имат в офисите си УАТЦ (учрежденски автоматични телефонни централи) на базата на TDM. Въпреки че оптималният вариант за реализиране обединени комуникации действително е чрез използване на IP мрежа, е възможно спокойно да бъде използвана наличната TDM мрежа. Дадена компания може да започне да внедрява модерни комуникационни системи върху съществуващата инфраструктура и едва на по-късен етап да премине на IP.

Мит №2: Обединените комуникации започват да работят веднага и един доставчик е достатъчен

Като се има предвид нуждата от спестявания и възможно най-бързото интегриране, не е задължително да се разчита само на една компания изпълнител. Мениджърите спокойно могат да подберат най-добрите устройства и решения, важното е те да са съвместими, а не да са на една марка. Все пак закупуването на завършено решение от един производител може да има и своите предимства.

Мит № 3: Обединените комуникации са или софтуерни, или хардуерни решения, като двете не е  възможно да бъдат смесвани

Що се отнася до внедряването на софтуерно или хардуерно базирано решение, двете не са взаимно изключващи се. Няма две компании с еднакви изисквания и доставчиците на хардуерни компоненти си партнират със софтуерни разработчици за изготвяне на по-пълни и гъвкави комуникационни решения.

Мит № 4: Обединените комуникации са полезни само за компании с определен размер

Всякакви бизнеси могат да се възползват от предимствата на модерните системи за обединени комуникации. Те могат да избират между това дали да закупят цялата необходима техника или да се абонират за услуга. Вариант също е такова решение да бъде внедрено само за определено звено вътре в компанията и едва на по-късен етап то да бъде разширявано.

 
 
 

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes