Печатна инфраструктура

Всички теми във фокус

Две основни тенденции в печатната индустрия ще предопределят нейното развитие през следващите години. Едната е свързана с внедряването на голяма част от технологичните открития в по-малките офисни устройства, за да станат достъпни за голям кръг потребители. Другата тенденция е аутсорсинг на печатната инфраструктура.
Играчите, предоставящи аутсорсинг на печатни услуги, се конкурират агресивно в опитите си да разширят влиянието си върху този сравнително нов пазар, в който допълнително навлизат и нови компании. Въпреки зреенето му, някои отделни компоненти на управляваните услуги за печат (Managed Print Services – MPS) вече навлизат в своята зрялост.
В един обвързан с жици свят, в който знанието лесно може да се отдели от хората и местата, конкурентността зависи от това да притежаваш най-добрите информационни системи. Успехът ще зависи от наличието на плодотворна почва за развитие и приложение на знанието. Среда в която реализацията на идеите произтичат без затруднения. Добре дошли в света на интелигентния начин на работа.
Периферните устройства, като принтери, скенери и мултифункционални машини, не трябва да остават в периферията на полезрението на мениджърите. Все пак ако спрямо компютърните системи те са разположени в „покрайнините”, спрямо фирмената среда заемат централно място.
Въпреки възможностите на днешните комуникационни мрежи е повече от очевидно, че хартията съвсем не възнамерява скоро да излезе от полезрението на фирмите. Няма начин информацията, която се генерира, да не е придружена с някакви книжни документи. Да, определено има места, където те могат да бъдат пропуснати, но в по-голямата си част тези работни процеси винаги свършват на хартия.
В последните две години се отчита устойчив ръст в дела на мултифункционалните устройства не само в България, но и в световен мащаб. Тази тенденция е продиктувана не само от това, че тези машини предлагат “всичко в едно”, но и от тяхното лесно и изгодно обслужване и поддръжка, лекота на работа, икономията на място в офиса, икономия на електроенергия, модерния им и стилен дизайн.
Една от тенденциите в повечето съвременни печатащи устройства за малкия и средния бизнес е подобряването на тяхното обслужване и администриране. Служителите във всеки офис са се сблъсквали с многобройните проблеми, които може да създаде един принтер или многофункционална машина при тяхното конфигуриране и последваща поддръжка.
Разпространи съдържание

Вход потребители

Топ новини

На 15 юни в Бизнес център „Земята и хората“ за втора поредна година ще се проведе SQL Server 2017 Discovery Day, където пред българските експерти от ИТ сферата официално ще бъде представен новият Microsoft SQL Server. На събитието, организирано от учебния център на Инспирит ЕООД - SQL Master Academy- посетителите ще могат да обменят опит и да обсъдят казуси от...

Образователната организация ERP Academy ще гостува на Софтуерния университет с безплатна лекция на тема: "Запознаване с BI и CRM". Събитието ще се проведе на 16 декември от 19 часа в зала Inspiration. Лектори ще бъдат Николай Миленков и Анастас Шопов.

Dell обяви новия си високопроизводителен и високоефективен тънък клиент Wyse 5060, който е лесен за внедряване и управление, предлага по-големи опции за сигурност и цялостна съвместимост на виртуалното работно място със Citrix, Microsoft и VMware. Създаден е за служители от индустриите на знанието, които изискват мощна производителност на настолните машини и поддръжка на...

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes